CloudOffix Neden Yalnızca Bulutta?
On-Premise mi Yoksa Bulut Yazılım mı?
25 Mayıs 2021 , Blog Yazılarımız
Bir önceki yazımızda CloudOffix’in Sales Cloud özelinde yeteneklerine değinmiş ve sizlerle CRM Kullanmanın Faydalarını aktarmıştık.
Bu yazımızda ise, daha genel bir konuya değinerek CloudOffix’in neden sadece bulutta olduğunu sizlere anlatmak istedik.
Ancak bulut teknolojisinin neden on-premise teknolojilerinden daha iyi bir çözüm olduğuna dair ayrıntılara girmeyeceğiz. Açıkçası bu başka bir yazının konusu. Bu yazıda hem on-premise hem de bulutta çalışabilecek bir ürünü yönetmenin neden pek mümkün olmadığını açıklamak istiyoruz.
On-Premise ürünleri, yapı ve işlevsellik açısından bulut yazılım ürünlerinden çok farklıdır. Aynı ürünü hem on-premise hem de bulutta geliştirmek istiyorsanız, bulut yazılımların bazı iyi özelliklerinden ödün vermeniz gerekir. Biz bu nedenle CloudOffix'i yalnızca bulutta geliştirmeye karar verdik.
CloudOffix'te Amazon, Mailgun, CDN, Google Map ve Google Captcha gibi ihtiyaç duyduğumuz diğer bazı bulut servislerini kullanıyoruz. CloudOffix on-premise olsaydı ve tüm bu hizmetleri yine kullanmak isteseydik, bu durumda müşterilerin tüm bu hizmetleri kendi başlarına kurması gerekecekti. Örneğin, müşteri formlarında Google Captcha kullanmak istiyorsa, bunun için Google hizmetine kaydolması, API anahtarı bunu on-premise ayarlarına uygulaması gerekecekti. Bunları aynı şekilde Google Map, posta hizmeti, DNS hizmeti vb. için de benzer işleri içinde yapmaları gerekecekti. Bulut çözümleri, tüm bu kurulumları standart olarak yapabilmek imkânı verir. Bu yüzden müşterilerimiz CloudOffix’i satın alır almaz yazılımı kullanmaya başlayabilirler. Tüm bu ayrıntılarla uğraşmalarına gerek kalmaz
Bu nedenle hem on-premise hem de bulut yazılımı yönetmek istiyorsak, bulut yazılımı on-premise bir yazılım gibi yönetmemiz gerekmektedir. Bu da müşterilerin bir bulut yazılımın sağladığı kolaylıklardan vazgeçmesi anlamına gelmektedir.
CloudOffix ile tüm süreçlerinizi kolaylıkla, uçtan uca yönetebilirsiniz.