CRM ile Entegre Canlı Destek Yazılımı
CloudOffix CRM Canlı Destek ile potansiyel ve mevcut müşterilerinizle sohbet etmeye başlayın!
Uçtan Uca Müşteri Deneyiminizi İyileştirin!
Müşteriler her zaman hızlı yanıt beklerler. Canlı desteği kullanarak, müşterilerinizin veya potansiyel müşterilerinizin sorularını gerçek zamanlı olarak yanıtlayabilirsiniz.
Potansiyel Müşteriler Oluşturun
Destek Taleplerini Toplayın
Doğuştan Entegre Çözüm
Kendi Yolunuzu Belirleyin!
Oturum Geçmişini Görüntüleyin
Oturum İstatistikleri Takip Edin
Operatör Analizi Yapın
Müşterileri Deneyimini Ölçün
Hazır Yanıtlar Tanımlayın
Potansiyel Müşteriler Oluşturun
Canlı destek aslında inanılmaz derecede değerli bir araçtır. Bu sayede çevrimiçi mağazalarda, işletmelerin olası satışları yakalamasına, web sitesinden hemen çıkma oranını düşürmesine ve yarıda bırakılan alışveriş sepetlerinin sayısını azaltmasına yardımcı olur.
Destek Taleplerini Toplayın
CloudOffix'i 7/24 çalışan bir asistan gibi düşünün. Mesai saatleri içinde olun veya olmayın, canlı destek sorgularınız kolayca yardım masasına aktarabilir. Çalışanlarınız çevrimiçi ise bunu tabi ki manuel olarak yapabilirler, ancak çevrimdışılarsa ya da mesai saatlerinin dışında ise CloudOffix sizin için gelen müşteri sorgularını otomatik olarak yardım masası talebine dönüştürerek Helpdesk Cloud ile entegre çalışabilir.
Doğuştan Entegre Çözüm
Canlı destek, CloudOffix ile web sitenizin yerleşik bir parçası olarak gelir; bunun için ayrı canlı destek widget'ı veya yazılımı satın almanıza gerek yoktur. CRM sisteminiz ile entegre ücretsiz canlı destek özelliği, ekiplerinize en iyi müşteri deneyimlerini sunmak için ihtiyaç duydukları araçları sağlayacaktır.
Kendi Yolunuzu Belirleyin!
Farklı amaçlara hizmet etmek için farklı kanallar ayarlayın. Dilerseniz farklı ülkeler için kanallar belirleyin. Örneğin, bir düğmeyi bir ülke için görünür olacak şekilde ayarlarken, başka bir ülkeye için otomatik açılır pencereyle açılacak şekilde tasarlayabilirsiniz. Her şey sizin hayal gücünüze göre şekillenebilir.
Oturum Geçmişini Görüntüleyin
Geriye dönük takip yapabilmek için oturum geçmişinizi kullanın. Bir oturum sırasında diğer ekip üyelerini özel olarak etiketleyin, örneğin başka bir departmana başvurmanız gerekiyorsa, CloudOffix, pazarlama, satış, yardım masası gibi diğer cloud'lara sohbet entegrasyonu ile bağlı kalın. Böylece ekip üyelerinizin ile takım oyununuzu ortaya koyun!
Oturum İstatistikleri Takip Edin
Her müşteri oturumunda ne kadar zaman harcıyorsunuz? En çok ne tür sorular alıyorsunuz? En etkili müşteri desteğini sunmak için Gant, çizgi veya çubuk gibi çeşitli grafiklerde raporlama yoluyla bilgi edinin.
Operatörleri Analiz Edin
Operatörlerinizin kaç oturuma katılabileceğini ve belirli bir zaman diliminde kaç oturumu çözdüklerini analiz edin. Bu oturumların kaçı potansiyel müşteriye, kaçı destek talebine dönüşüyor. İç müşteri memnuniyetini arttırın, çalışanlarınıza kendilerini geliştirebilecek alanları gösterin.
Müşteri Deneyimini Ölçün
Müşterilerinizin gözünde sizin ve operatörlerinizin nasıl derecelendirildiğini görün. Mutlu müşterileriniz mutsuz olanlardan daha mı ağır basıyor? nasıl iyileştirmeler yapabilirsiniz? Müşterilerinizin size kullanıcı deneyimlerini anlattığı ve personeliniz değerlendireceğiniz yer burasıdır.
Hazır Yanıtlar Tanımlayın
Sorulma olasılığı en yüksek olan veya birden fazla sorulan soruların önceden tanımlanmış cevaplarının bir listesini yapın. Temsilcileriniz, vaktini iyi yönetmek için daha önceden oluşturulan seçenekler arasından doğru yanıtı filtreleyebilir ve hızla bulabilir. Bu özellik harikalar yaratacak ve canlı destek kanalında temsilcilerinizin değerli zamanlarından tasarruf ederek daha fazla müşteriye yardımcı olur.
Ek olarak oluşturacağınız bu hazır yanıtlar ile size ulaşan müşterilere "self servis" hizmet almasını sağlar.
Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!