CloudOffix HR Cloud
Dijital İK Stratejinizi CloudOffix ile Oluşturun
Dijital İK Yazılımı ile İK Süreçlerinin Yönetimi
Dijital dönüşüm insan kaynakları süreçlerinin dijitalleştirilmesiyle başlar. CloudOffix HR Cloud ile İK yöneticileri dijital liderler olmaya adaydır. CloudOffix ile insan kaynakları süreçlerini daha keyifli yönetin!
İşe Alım Yönetimi
CloudOffix HR Cloud İK yazılımı içerisinde bulunan AI Interview modülü, daha dinamik ve esnek bir mülakat süreci sunar.
Masraf Yönetimi
Çalışanlar masraflarını kolaylıkla girerken, İnsan Kaynakları yöneticileri rahatlıkla onaylayabilir ve raporlayabilir. Üstelik mobilden de!
Seyahat ve Masraf Yönetimi
Yöneticilerin ve çalışanların seyahat süreçlerini, masraf ödemelerini takip edin.
360 ° Performans Yönetimi
Şirketinizin süreçlerine uygun yetkinlik ya da hedef bazlı değerlendirmeler yapın buna uygun dinamik formlar oluşturun. Değerlendirme süreci bittiğinde detaylıca raporlamasını alın ve gelecek yıla hazırlanın!
Çalışan Veri Tabanı Yönetimi
Şirketinizdeki tüm çalışanlara ait verileri HR Cloud üzerinde saklayın ve gerektiğinde kolayca istediğiniz bilgiye ulaşın. Gelişmiş insan kaynakları yazılımı ile çalışan verilerini saklamak çok kolay!
İzin Yönetimi
Çalışanlar izinlerini CloudOffix üzerinden girebilir, takip edebilir ve onayınıza sunabilir.
İşe Alım Yönetimi
Rekabetçi iş piyasasında doğru adayı bulmak oldukça güç. Bu yüzden bu süreci olabildiğince kolaylıkla yönetmeniz gerekli. CloudOffix dijital insan kaynakları yazılımı ile yeni pozisyonlar açabilir ve web sitenizde yayınlayabilirsiniz. Sürükle ve bırak ile IT ekibine ihtiyaç duymadan özel web sayfaları oluşturabilirsiniz.
Bu sayede adayların doğrudan size ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca bu şekilde kendi kariyer merkezinizi oluşturabilir daha geniş bir kitleye hitap edebilirsiniz.
Masraf Yönetimi
Masraf bildirimi çalışanlar için çok meşakkatli bir iştir. Özellikle çok seyahat eden ve bu gider raporlarını göndermek ve daha sonra takip etmek için yeterli zamanı olmayan çalışanlar için. CloudOffix HR Cloud, bu süreci her zamankinden daha kolay hale getiriyor. Çalışanlar masraflarının resimlerini belirli bir e-posta adresine göndererek bile harcamalarını CloudOffix aracılığıyla kolayca gönderebilirler. Böylece zamandan tasarruf ederken ve zamanlarını yalnızca kendi iş hedefleri için kullanırlar.
Seyahat Masraf Yönetimi
Yoğun çalışanların iş için seyahat ederken yapmak istedikleri son şey, gider faturalarını takip etmek, döndüklerinde sisteme girerek ve onay beklemektir. İnsan kaynakları yazılımı ile, mobil sürüm üzerinden çalışanlar hareket halindeyken harcamalarını hızlı bir şekilde girebilir ve seyahatlerinden veya toplantılarından dönmeden önce bile onaya sunup geri ödemenin yapılmasını bekleyebilirler.
360 Derece Performans Yönetimi
Şirketinizin süreçlerine uygun yetkinlik ya da hedef bazlı değerlendirmeler yapabilirsiniz. Yetkinlik bazında değerlendirmede dinamik formlar oluşturarak yönetici veya çalışan bazlı performans değerlendirmeleri yapabilirsiniz. Değerlendirme dönemi boyunca kişilere bildirimler göndererek bu formları doldurmasını hatırlatabilirsiniz.
Hedef bazında değerlendirmede şirketinize koyduğunuz hedefleri takip edebilirsiniz, CloudOffix tüm sayısal verileri sizin için hesaplayacaktır. Belirtilen tüm bu süreçleri ise detaylıca raporlayabilirsiniz.
Çalışan Veri Tabanı Yönetimi
Tüm personel belgelerini kolayca erişilebilen ve iş süreçlerinize uygun olarak filtrelenebileceğiniz bir şekilde insan kaynakları yazılımına ekleyebilirsiniz. İşe başlama evraklarını, özlük belgelerini, izin formalarına kadar tüm dokümanları saklayın ve dilediğiniz zaman ulaşın. CloudOffix HR Cloud çalışan veri tabanı yönetimi yetenekleri ile tüm sürecinizi büyük bir rahatlıkla yönetin!
İzin Yönetimi
Tüm izinleri ve izin taleplerini kolaylıkla takip edin, onaylayın ve raporlayın. Tüm bu işlemler için artık excel tabloları kullanmaya gerek kalmadı. Her çalışana, departmana veya tüm şirkete özel izin türlerini oluşturabilir, saatlik veya günlük olarak tanımlayabilir, fazla mesailerini bile takip edebilirsiniz.
Çalışanlar CloudOffix üzerinden izin girişini yapabilir ve takip edebilir. İzin talebi onaylandıktan sonra izinli olduğu takvimine bile işlenir!
HR Cloud;
-
SAP Success Factors
-
Jobvite
-
Zoho Recruit
-
Oracle Taleo
Ek olarak,
-
Slack
-
Wix gibi uygulamaların yerine geçer.
HR Cloud'un Kapsadığı Özellikler
-
Başvuru Yönetimi
-
İşe Alım Süreci
-
İzin ve Masraf Yönetimi
-
360 ° Performans Yönetimi
Ek olarak,
-
Şirket İçi İletişim
-
Website Oluşturucu
HR Cloud ile Entegre Kullanabileceğiniz Bazı Çözümler
Project Cloud
Modern ara yüzü sayesinde çalışma arkadaşlarınız ile proje yönetimi imkanı sunar. CloudOffix Project Cloud ile projelerinizi eğlenceli ve esnek bir şekilde yönetin!
Helpdesk Cloud
Seçtiğiniz kaynaklardan kolayca destek talepleri karşılayın, sorunları daha hızlı çözmek için ekip üyeleriyle işbirliği yapın ve kusursuz bir müşteri memnuniyeti yaratın!
Sales Cloud
Fırsattan Faturalandırmaya tüm satış sürecinizi CloudOffix Sales Cloud - CRM ve Satış Otomasyon Sistemi ile yönetin.
Dijital İK Yazılımı Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Ücretsiz Test Edebilirsiniz!