Birlikte Çalışmaya İhtiyacınız Mı Var?

İş Süreçlerini ve Şirket İçi İletişimi Farklı Kanallardan Yürütmenin Dezavantajları

Mechsoft Bilgi ve İletişim Tek. Tic. A.Ş., Sezgi Özkan

Birlikte Çalışmaya İhtiyacınız Mı Var?

İş Süreçlerini ve Şirket İçi İletişimi Farklı Kanallardan Yürütmenin Dezavantajları

15 Haziran 2021 , Blog Yazılarımız

Günümüz iş dünyasında, iş birliği her geçen gün önem kazanıyor ve yaygınlaşıyor. Mobilite her yerde ve iş süreçlerimizi birbirimizle paylaşmamız gerekiyor. Bu nedenle, insanların hepsi iş birliği yapabileceği platformlar arıyor. Bazı insanlar cep telefonlarında Whatsapp, iMessage veya herhangi bir mesajlaşma uygulaması kullanıyor ve bazıları Slack, Rocket.Chat veya Mattermost gibi bulut platformları tercih ediyor. Sorun tüm bu platformlar için aynıdır: Üzerinde çalıştığımız konu ile iletişim kurduğumuz kanallar farklı platformlarda yer almaktadır.

Bununla neyi kastediyoruz?

Potansiyel müşterilerimizden biri için bir teklif üzerinde çalıştığınızı varsayalım. Orada rakipleriniz var ve rekabetçi fiyatlarla teklifinizi sunmanız gerekiyor. Bu yüzden özel bir indirim yapmak istediğiniz için yöneticinizden onay almanız gerekmektedir. Bu konu acildir ve bekleyemez. Bu nedenle, yöneticinizle WhatsApp üzerinden iletişime geçtiniz. Yöneticiniz, CRM veya ERP sisteminizde oluşturduğunuz teklifin bağlantısını paylaşmanızı ister. Teklifi oluşturduğunuz uygulamanıza geri dönmeniz, bağlantıyı kopyalamanız ve WhatsApp üzerinden yöneticiniz ile paylaşmanız gerekir. Ardından, yöneticiniz bağlantıyı tıklar, teklifi, indirim dahil tüm ayrıntıları görür ve ardından teklifte bazı değişiklikler yapmanızı söylemek için mesajınıza cevap verir. Bu görüşmeler devam ederken bir taraftan da aldığınız kararları kullandığınız iş uygulamasına dönüp, teklifinizde güncellemeler yapmanızı gerektirecektir. 

Dolayısıyla, iş yönetimi ve süreç yönetimi farklı platformlarda yürütülmesi verimli bir sonuç ortaya çıkarmayacaktır.

CloudOffix'te hem konunun detayı hem de konu ile ilgili iletişim aynı yerde yapılmaktadır. Sales Cloud kullanıyorsanız bu bir teklif, Invoicing Cloud kullanıyorsanız bir fatura veya Marketing Cloud kullanıyorsanız bir e-posta kampanyası olabilir. CloudOffix'te, şirket içi iletişim için platform dışına çıkma zorunda değilsiniz. 

Bunu nasıl yaptığımızı merak ediyor musunuz? CloudOffix'i buradan deneyebilirsiniz.